27/05 2011

De ce trebuie sa tinem cont intr-o campanie de email marketingScris de admin

Campaniile de e-mail marketing pot fi metode foarte eficiente de marketing online, cu conditia sa… tinem cont de anumite conditii. :)

In prezent, e-mail marketing-ul a devenit o metoda utilizata deopotriva de companiile mici si medii, dar si de corporatiile foarte mari. Aceasta insa poate fi o “arma” cu doua taisuri, caci, pe de o parte, se pot castiga clienti, dar, pe de alta parte, se pot piede o alta categorie de clienti.

Atunci cand realizam o campanie de marketing prin newslettere trebuie sa tinem cont de tehnicile si strategiile de email marketing. De aceea, principala regula de email marketing este targetarea receptorilor. Un continut bun si un target relavant va putea garanta succesul viitoarea campanii.

Cateva dintre punctele importante in ceea ce priveste crearea si trimiterea de email-uri sunt legate de urmatoarele aspecte:

 

* Focusare:

Alegeti un subiect de email potrivit, care sa capteze si sa focuseze interesul utilizatorilor care primesc email-ul. De asemenea, subiectul acestui infoletter nu trebuie sa dezinformeze sau sa creeze confuzie.

* Butoane “call to action” (“chemare la actiune”):

Butoanele de actiune (ca de exemplu: “inscrie-te aici”, “like”, “click here”, “oferta”, ”contact”) sunt foarte utile pentru ca directioneaza utilizatorul pe o pagina dedicata. Este de preferat sa nu incarcati cu foarte multe butoane acest email, pentru a nu deruta utilizatorii.

* Design

Grafica email-ului trebuie sa dea senzatia de constanta, de tot unitar. In acelasi timp, trebuie sa fie atragatoare si sa iti creeze o anume stare. Daca nu sunteti siguri de designul unui email, puteti testa reactia colegilor sau prietenilor legata de viziunea voastra grafica. Astfel, veti putea imbunatati designul, inainte de a incepe propriu-zis trimiterea de infolettere.

* Statistica

Trebuie sa cunoasteti, la final, rezultatele campaniei de email marketing: care este rata de click-uri, care este rata de email-uri primite si/sau ignorate/sterse/nedeschise. Trebuie sa faceti de asemenea si cateva teste folosind mai multe grupuri de utilizatori.

10/05 2011

Extragerea finala pentru promotia InPadure a Greenfield ResidencesScris de admin

Am realizat extragerea pentru concursul de Paste de pe site-ul InPadure.ro al Greenfield Residences la ora 12:00.

Pentru a asigura transparenta promotiei postam aici clipul video cu extragerea.

Felicitari castigatorilor!!!

10/05 2011

Liga Web isi mareste echipa – job-uri pentru varaScris de admin

In perioada de vara asteptam noi colegi in echipa noastra:

 

-programatori PHP (front end si back-end developeri)

-web design-eri

-oameni specializati in publicitate, seo, comunicare online.

Asteptam cv-urile voastre pe adresa office@ligaweb.ro

27/04 2011

Top 9 extensii Firefox pentru web designeriScris de admin

Exista o multitudine de add-on-uri (extensii) la dispozitia unui web designer care pot extinde functionalitatea browserelor. Tipurile de add-on-uri pe care le puteti gasi sunt de o utilitate larga, de la unelte de productivitate care monitorizeaza timpul pe care il petreceti online pana la unelte de social media care va ofera modalitati in browser foarte convenabile pentru a utiliza serviciile populare ale Facebook sau Twitter.

Browserul Firefox este o alegere populara in randul designerilor web si sunt o multitudine de add-on-uri care pot face munca de zi cu zi a unui web designer mai usoara. Va prezint aici o lista de 10 add-on-uri recomandate pentru designerii web. Spuneti-ne ce alte add-on-uri folositi in sectiunea de comentarii.

1. Web Developer

Extensia Firefox Web Developer contine un pachet urias de unelte de web design cu multiple functionalitati care ii ajuta pe web designeri sa isi faca treaba mai eficient. Se afiseaza ca un toolbar in partea de sus a browserului, oferind variate meniuri precum CSS, Resize si Cookies. Fie ca ai nevoie sa inspectezi CSS-ul unei pagini, sa afli informatii despre o pagina web ( alt tag-urile imaginilor, de exemplu), sa validezi rapid un design pentru standardele W3C sau sa masori elemente din design, Web Developer va avea o unealta convenabila pentru tine, care te va ajuta sa faci toate aceste lucruri.

2. Firebug

Firebug este o extensie atat de populara pentru web/dezvoltare web front-end incat exista extensii pentru ea ( vezi nr 5). Daca ar fi sa intrebi un web designer sau programator fara ce extensie de Firefox nu ar putea trai, sansele sunt ca raspunsul va fi Firebug.

Firebug este o extensie  open source care ofera web designerilor unelte puternice pentru inspectarea si debugging-ul unui design web. Te poate ajuta sa-ti dai seama ce stiluri CSS afecteaza anumite elemente (in cazul in care ai dificultati cu o regula de stil care se comporta inadecvat), sa inspectezi modelul obiectului document (DOM) ca te familiarizezi cu structura paginii web, sa determini atribute precum culoarea, latimea, inaltimea elementelor HTML si multe alte functionalitati.

3. Measurelt

Aceasta extensie Firefox are un singur scop: iti da o rigla (linie) pe care o poti folosi in orice pagina web pentru a masura elemente. Web design-ul se bazeaza pe adecvarea dimensiunilor elementelor dintr-un site, aceasta extensie este o unealta valoroasa pentru colectia de add-on-uri a unui web designer.

4. ColorZilla

Lucrul cu care web designerii lucreaza cel mai frecvent este culoarea. Aceasta extensie include un color picker (asemanator cu cel din PhotoShop) si o unealta eye dropper ca sa poti identifica cu usurinta culorile folosite pe orice pagina web. O extensie similara de Firefox care merita sa fie vazuta este si Rainbow Color Tools.

5. CSS Usage

CSS Usage este o extensie pentru Firebug ( deci trebuie sa ai instalat Firebug )care iti arata reguli CSS neutilizate. Functioneaza in felul urmator: identifica stilurile CSS pe care le utilizezi si cele pe care nu le utilizezi, aratandu-ti ce elemente sunt de prisos si pot fi sterse, pentru a mentine codul CSS curat si de dimensiuni mici.

6. HTML Validator

Aceasta extensie misto si micuta te ajuta sa te asiguri ca scrii cod HTML bine formatat. Verifica daca markup-ul tau este in conformitate cu standardele si daca gaseste ceva ce nu este suficient de bun extensia iti spune unde si de ce trebuie sa modifici ca sa ai un cod updatat.

7. IE Tab 2

Web designerii sunt intodeauna ingrijorati de compatibilitatea  cross-browser a design-urilor lor. . IE Tab 2 este o extensie Firefox care iti permite sa vezi orice pagina web in Internet Explorer fara a parasi Firefox. Tot ce trebuie sa faci este sa dai click dreapta pe o pagina si sa alegi  “View Page in IE Tab” in meniul contextual.

8. ScreenGrab

Sa realizeze capturi de ecran in browser este un task foarte comun pentru web designeri. ScreenGrab este o unealta simpla pentru a realiza capturi full-page sau partiale de ecran. Poti copia captura de ecran in clipboard sau o poti salva pe hard sub forma unui fisier imagine.

9. SEO Doctor

Optimizarea pentru motoarele de cautare ar trebui sa inceapa in faza de design, cand HTML-ul site-ului este inca maleabil si usor de schimbat/ modificat. SEO Doctor este o unealta convenabila pentru a verifica statusul SEo al oricarei pagini.

SEO Doctor iti da un scor intre 0 si 100% si accentueaza zone ale paginii web care inca mai pot fi optimizate pentru motoarele de cautare. O functionalitate marfa este aceea ca poti exporta datele pentru analize si rapoarte ulterioare.

Ce alte extensii folositi? Spuneti-ne in comentarii.

 

21/04 2011

LigaWeb va ureaza un Paste Fericit!Scris de admin

31/03 2011

Web servicesScris de admin

Web services descrie o metoda standard de a integra aplicatii de tip Web folosind standardele XML (Extensible Markup Language), SOAP (Simple Object Access Protocol), WSDL (Web Services Description Language) si UDDI (Universal Description, Discovery and Integration) prin intermediul protocoalelor de Internet.

XML este folosit pentru a pune tag pe informatii, SOAP este folosit pentru a transfera datele, WSDL este folosit pentru a descrie serviciile si UDDI este folosit pentru afisa servicii disponibile. Folosite in principal de catre business-uri pentru a comunica intre ele si cu clientii, Web services permit organizatiilor sa comunice date fara a cunoaste amanuntit sistemele IT din spatele firewall-ului.

Spre deosebire de modele client/server obisnuite, precum sistemul Web Server/Web Client, Web services nu ofera utilizatorului un GUI. Web services furnizeaza date, procese si business logic printr-o interfata programata. Dezvoltatorii pot adauga serviciile web la o GUI (precum o pagina web sau un program executabil) pentru a oferi o functionalitate anume pentru utilizatori.

Web services permit diferitelor aplicatii din diferite surse sa comunice intre ele fara cod personalizat, si pentru ca modul de comunicare se face prin XML, Web Services nu sunt independente de sistemul de operare si de limbajul de programare. Spre exemplu, Java poate comunica cu Perl, aplicatii de Windows pot comunica cu aplicatii UNIX.

Web services nu necesita un browser sau HTML. Se mai numesc si application services.

Web API

Web API este o extindere in Web Services, al carei scop este de a trece de la serviciile de tip SOAP la comunicatiile de tip Representional State Transfer (REST). Serviciile de tip REST nu necesita API-urile XML, SOAP sau WSDL.

Web API-urile permit combinarea mai multor Web Services in aplicatii noi cunoscute si ca mashups.

Cand sunt folosite in cadrul Web development-ului, Web API este definit ca un set mesaje HTTP impreuna cu o definitie a structurii mesajelor raspuns, de obicei sub forma de XML sau de JSON (JavaScript Object Notation).

Utilizari

Cele mai folosite sunt RPC, SOA si REST.

  • Remote Procedure Calls (RPC)

Web Services prezinta o functie (sau metoda) de apel care este cunoscuta de catre majoritatea programatorilor. De obicei, unitatea de baza a unui Web service de tip RPC este operatia de tip WSDL.

Primele unelte Web services au fost focalizate pe RPC, si prin urmare este foarte raspandit.

Alte utilizari asemanatoare cu RPC sunt Object Management Groups (OMG), Common Object Request Broker Arhitecture (CORBA), Distributed Component Object Model (DCOM) sau Remote Method Invocation (RMI).

  • Service Oriented Arhitecture (SOA)

Web services pot fi folosite pentru a implemente o arhitectura in concordanta cu conceptul de tip SOA, unde mijlocul de comunicare de baza este mesajul, in loc de metode. Se mai numesc si message-oriented services.

Web Services de tip SOA sunt folosite de catre marii vanzatori de software si analistii de industrie.

  • Representional State Transfer (REST)

REST incearca sa descrie arhitectura care foloseste HTTP sau protocoale asemanatoare prin limitarea interfetei la un set bine cunoscut de operatii (precum GET, POST, PUT, DELETE pentru HTTP). Aici, focalizarea se face pe interactiunea cu resursele de tip stateful, in loc de mesaje sau metode.

O arhitectura bazata pe REST poate folosi WSDL pentru a descrie mesajele de tip SOAP peste HTTP si poate fi implementata si fara SOAP.

30/03 2011

Metode de plata onlineScris de admin

La inceput, la aparitia comertului electronic, utilizatorii care isi faceau cunmparaturile online, aveau o singura modalitate de plata pentru produsele comandate: trimiteau prin posta cecurile cu suma datorata. Insa aceasta metoda de plata era foarte inceata si nu de putine ori produsele nu erau livrate la timp sau chiar deloc, ducand astfel la pierderea clientilor.

De atunci comertul electronic a evoluat foarte mult si acum majoritatea magazinelor online ofera clientilor mai multe metode de plata. Va prezentam astfel unele dintre cele mai populare.

Plata online cu cardul

Cu siguranta cea mai populara metoda de plata online la ora actuala este cea prin intermediul cardului de credit / debit. Majoritatea persoanelor au un card care permite efectuarea platilor online, proces simplu si rapid, singura conditie fiind ca utilizatorul sa aiba bani suficienti pe card. Exista insa si un mare neajuns la aceasta metoda, siguranta datelor.

Pentru developeri: Exista in Romania servicii care te ajuta sa integrezi in siteul tau aceasta modalitate de plata (ePayment, Mobilpay etc.). Odata ce ti-ai facut un cont la unul dintre aceste servicii vei avea acces la o documentatie bogata si la un sistem de suport online foarte promt si care sigur te poate ajuta daca intampini vreo problema.

Securitate: 3/5
Raspandire: 5/5
Rapiditate: 4.5/5
Comisioane: 4.5/5

Paypal / Moneybookers

Plata se face foarte asemanator cu cea cu un card bancar. Dupa ce iti faci un cont de Paypal, “legi” de acesta un card de credit sau debit de pe care se vor face platile. Diferenta este ca atunci cand vei dori sa cumperi ceva online nu vei fi nevoit sa introduci toate datele cardului, ci doar userul si parola contului de Paypal, sporind astfel semnificativ siguranta datelor. Dezavantajul acestei metode este ca inca nu este foarte raspandita in Romania desi au trecut aproape 3 ani si jumatate de cand Paypal a inceput sa accepte si conturi din Romania.

Pentru developeri: Atat Paypal cat si Moneybookers au un API prin care poti implementa foarte usor serviciul lor de plata pe siteul tau. In afara Romaniei aceste servicii sunt foarte populare si vazute de majoritatea utilizatorilor ca fiind cele mai sigure.

Securitate: 5/5
Raspandire: 1/5
Rapiditate: 5/5
Comisioane: 4/5

Transfer bancar

Reprezinta o alternativa la plata prin card de credit/ debit. Utilizatorul are nevoie de un card si de un cont de internet banking. Acesta poate transfera in contul comerciantului suma dorita. Metoda este mai sigura deoarece site-urile bancilor sunt deobicei foarte bine secuzitate.

Pentru developeri: Aceasta metoda nu poate fi ‚automatizata’ deoarece nu se poate sti statusul unei tranzactii decat verificand ‚manual’.

Securitate: 4/5
Raspandire: 3/5
Rapiditate: 4/5
Comisioane: 5/5

Plati prin SMS

Plata prin SMS devine din ce in ce mai populara datorita raspandirii telefoniei mobile, dar si a usurintei prin care aceasta se face. Practic nu trebuie decat sa trimiti un SMS la un anumit numar de telefon si tranzactie e finalizata. Aceasta metoda are insa si un dezavantaj si anume comisioanele foarte ridicate pe care firmele care ofera aceste servicii le percep.

Pentru developeri: La fel ca la plata cu cardul, exista si in Romania servicii care permit implementarea acestui tip de plata intr-un site.

Securitate: 5/5
Raspandire: 5/5
Rapiditate: 5/5
Comisioane: 1/5

Cartele pre-platite

Modalitate folosita in special de siteurile foarte mari care ofera abonamente lunare. Clientii trebuie sa cumpere o cartela din magazin si sa introduca codul unic pe un site. Metoda este foarte sigura deoarece utilizatorul nu este nevoit sa introduca date personale sau ale cardului.

Pentru developeri: Logistica necesara pentru a implementa un astfel de serviciu este foarte complexa, facand astlfel aceasta metoda de plata accesibila doar companiilor mari.

Securitate: 5/5
Raspandire: 1/5
Rapiditate: 4/5
Comisioane: 2/5

11/02 2011

De ce ai nevoie de un site web?Scris de admin

In ziua de azi un site este la fel de important ca si numele companiei tale, numarul tau de telefon sau vitrina magazinului tau. Orice afacere are nevoie de un website (de la un restaurant la o firma imobiliara multinationala pana la o spalatorie auto). Dar se presupune ca doar un numar aproximativ de 30 % dintre companiile mici si mijlocii detin in momentul de fata un site (cifra scazand pentru domeniile mai putin tehnologizate).

Iti oferim cateva motive pentru care ai nevoie de un site web:

1. Pentru a deschide un magazin online

Multe companii mici si mijlocii au sesizat ca indiferent de faptul ca nu-si pot permite chiria pe Magheru sau intr-un mall, pot exista in cyberspatiu si isi pot astfel vinde produsele si serviciile. Internetul a schimbat felul in care oamenii cumpara. Nu mai este nevoie sa ne urcam in masina si sa conducem pana la magazine. Un magazin online iti ofera posibilitatea de a descrie bunurile tale si le da clientilor tai un loc sigur unde sa te gaseasca pe tine si de unde sa-ti poata achizitiona produsele.

2. Publicitate mai ieftina

Nu ai nevoie de foarte multi bani pentru a crea o prezenta online de impact. Un website basic de prezentare poate costa in jur de 200 de euro si constituie o investitie foarte buna. In comparatie cu alte forme de publicitate, site-urile web ofera un raport foarte bun intre banii investiti si amortizarea lor.

3. Serviciu Clienti

Un site web este esential pentru credibilitatea afacerii tale si pentru a oferi suport clientilor tai astfel incat acestia sa poata gasi cu usurinta raspunsuri la intrebarile pe care le pot avea legat de ceea ce le oferi. Cum ar fi locatia birourilor tale, ce produse si servicii oferi spre vanzare si cum sa te contacteze. Acest serviciu de auto-informare pe care il oferi clientilor prin intermediul unui website te poate ajuta pe tine, om de afaceri, sa economisesti timp si sa te concentrezi la bunul mers al companiei tale.

4. Ramai deschis 24/7

Sunt putine companii cu program non-stop, dar o prezenta online poate da impresia ca usile tale sunt deschise 24/7. Prin formularele de contact, clientii sau potentialii tai parteneri pot lua legatura cu tine atunci cand le este lor comod. Potentialii client pot afla informatii despre ce vinzi si cum vinzi la orice ora, in week-end, la miezul noptii sau chiar din locatii de pe alt fus orar.

5. Gandeste global

Daca business-ul tau are o adresa web la care poate fi gasit, ti se ofera posibilitatea de a efectua tranzactii si afaceri oriunde in lume. Permite potentialilor clienti din Kuala Lumpur, sa zicem, sa stie ce produse vinzi tu in Bucuresti, Romania. Pentru a-ti extinde afacerea la nivel global este bine sa oferi pagini in mai multe limbi, mai ales in limbile tarilor pe care le targetezi pentru extindere (desi acest lucru implica o crestere a costurilor, iti va mari si profitul).

6. Lanseaza promotii cu usurinta

Pe web, este mult mai usor sa schimbi produsele sau serviciile pe care le oferi, sa modifici preturile, decat ar fi daca ai apela la un catalog de produse traditional, in print. De asemenea, poti lansa promotii noi si atragatoare doar cu cateva click-uri. Este bine sa adaugi continut proaspat si stimulent ca sa determini clientii sa se intoarca pe site-ul tau, pentru ca daca website-ul ramane static, potentialii clienti nu mai au nici un motiv sa se intoarca. Update-urile saptamanale cu promotii disponibile exclusiv online sunt o modalitate foarte buna de a determina clientii sa intre pe site-ul tau si sa verifice daca ai oferte sau produse noi. Pentru o companie mica, o pagina de stiri updatata cu regularitate este foarte buna pentru a determina vizitatorii sa revina pe pagina ta.

09/02 2011

Trend-uri de marketing online pe care nu trebuie sa le ratati in 2011Scris de admin

1) Lumea migreaza spre mobil!

Sunt aproximativ 90 de milioane de utilizatori de telefonie mobila in lume care navigheaza zilnic pe internet, numar care este asteptat sa depaseasca un milliard pana in 2013. Nu permiteti companiei dumneavoastra sa piarda bani din simplul motiv ca site-ul dvs nu este optimizat corect. Cand utilizatorii de mobil cauta pe internet, rezultatele pentru paginile mobile optimizate din Google sunt afisate inainte de cele optimizate numai pentru calculatoare si laptopuri. Trebuie sa va asigurati ca oamenii ajung pe site-ul dumneavoastra, indiferent pe ce platforma ar cauta, prin incorporarea unei strategii de optimizare pentru internet mobil in planul dvs de marketing.

2) Marketing bazat pe locatie

Foursquare, Gowalla, Facebook Places  si o multitudine de alte servicii bazate pe locatie pentru smartphone-uri au cooptat o multime de utilizatori in 2010. In 2011 specialistii de marketing vor incerca sa intre si mai mult in contact cu publicul local al unei afaceri, facand din Location Marketing o prioritate.

3) Viteze mari de incarcare a site-urilor

Site-ul tau e facut numai cu flash si arata spectaculos, dar asta numai dupa ce se incarca (daca se incarca)? Acest mod de abordare nu va mai functiona! Site-urile care se incarca prea greu vor intampina repercursiuni negative pentru ca Google scade rating-ul paginilor web care se incarca prea greu. Nu permiteti afacerii dumneavoastra sa fie penalizata dintr-o asemenea banalitate.

4) Nu mai este doar SEO, este SMO- Social Media Marketing

Compania dumneavoastra trebuie sa fie prezenta, activa si sa ia intodeauna in considerare cuvintele cheie cand postati continut pe site- urile de social media. In 2011 extindeti-va strategia de marketing online, nu va limitati doar la SEO (Search Engine Optimization), incepeti sa integrati si site-urile de socializare prin SMO (Search Media Optimization)!

5) Cautari personalizate

Fie ca utilizatorilor de internet le place sau nu, cautarile personalizate vor deveni din ce in ce mai folosite in anii ce urmeaza. Rezultatele cautarilor personalizate se vor baza pe obiceiurile de browsing ale fiecarui utilizator internet in parte, fapt care inseamna ca atat utilizatorii cat si companiile ar trebui sa fie pregatiti. Consumatorii ar trebui sa fie constienti ca obiceiurile lor online ar putea fi urmarite, companiile ar trebui sa fie constiente de faptul ca site-urile mai populare vor atinge pozitii superioare in rezultatele cautarilor personalizate. Daca site-ul dumneavoastra nu are in prezent foarte multi utilizatori, trebuie sa luati masuri in acest sens si sa va revizuiti strategiile de marketing online.

La fel cum se intampla cu majoritatea sfaturilor, sunt constienta ca majoritatea punctelor de aici sunt mai usor zise decat puse in practica. Daca aveti nevoie de ajutor pentru a implementa aceste trend-uri in strategia dumneavoastra de marketing, asigurati-va ca angajati compania careia ii pasa cu adevarat de succesul afacerii dumneavoastra!

04/02 2011

4 moduri in care Social Media poate avantaja afacerea taScris de admin

Social Media este peste tot acum. O vedem in posturi pe blog, feed-urile de pe Twitter sunt integrate programelor de stiri, in ultima luna pana si mama si-a facut cont pe Facebook! Dar este social media folositoare afacerii tale? Chiar daca nu toate companiile vor folosi social media in acelasi fel, toate pot obtine beneficii prin utilizarea ei.

Aici sunt 4 moduri in care orice afacere poate obtine avantaje prin folosirea social media:

1.Cunoaste-ti audienta

Social media sunt pline de grupuri, pagini de fani si alte lucruri care fac gasirea unei audiente interesate de ceea ce ai de zis/de vandut un proces relativ usor. Dar in multitudinea de retele sociale, de unde stii care este cea preferata de potentialii tai clienti? Cateva resurse pe care le poti folosi pentru asta sunt:

  • Foloseste functia de search pe Twitter ca sa vezi cum vorbesc oamenii  despre subiectul sau industria din care face parte afacerea ta.
  • Fa-ti un cont pe facebook (daca inca nu ai unul) si cauta grupuri si pagini relevante. Cauta grupuri si pagini pe aceeasi tema care te intereseaza si pe tine si urmareste cum interactioneaza utilizatorii.
  • Forumurile sunt mai old-school, dar pot fi o resursa uriasa pentru a vedea pe ce site-uri mai intra utilizatorii. Forumul poate fi locul in care iti vei gasi publicul sau unealta care te va directiona spre acel loc.

Dupa ce ai gasit site-urile pe care intra cei interesati de segmentul tau de piata, incearca sa interactionezi cu publicul tau. Pentru multe afaceri, Twitter si Facebook sunt ideale pentru inceput, dar ar fi bine sa gasesti site-uri de socializare de nisa. Noi te putem ajuta in explorarea posibilitatilor oferite de social media, nu trebuie decat sa ne contactezi si iti vom pune la dispozitie cei mai buni specialisti in marketing online.

2. Construieste-ti reputatia

Ai aici cateva unelte pe care le poti folosi pentru a monitoriza evolutia reputatiei tale online si a lua masurile necesare solidificarii ei:

  • O sa ma repet, foloseste functia de search pe Twitter ca sa vezi toate conversatiile care se refera la brand-ul tau
  • Poti sa-ti setezi un cont de Google Alerts pentru brand-ul tau si cuvintele tale cheie ca sa vezi ce se intampla online in legatura cu aria ta de activitate

Monitorizarea si consolidarea reputatiei companiei tale este unul dintre principalele motive pentru care trebuie sa folosesti social media. Daca primesti chiar si feedback negativ poti lua foarte repede masuri pentru a preveni escaladari grave de situatie.

3.Promotii

Promotiile nu sunt o noutate pe internet, dar ating noi nivele cu social media. Daca adresezi mesajul potrivit pe canalul potrivit poti influenta o masa mare de oameni. Cheia este sa ai deja multe conexiuni, mai ales cu oameni care sunt dispusi sa dea informatia mai departe. Ca o promotie sa aiba succes in social media trebuie sa ai un plan clar si multe relatii in online. Daca trimiti un tweet celor 30 de followers ai tai nu ai rezolvat nimic. De aceea ai nevoie de specialisti in social media si marketing online, pentru a te asigura ca mesajul tau ajunge la cat mai multi oameni  si, cel mai important, la publicul tau tinta.

4.SEO si beneficiile traficului

Social Media poate fi o unealta grozava in generarea traficului spre site-ul tau. Nu intodeauna genereaza trafic care s-ar putea transpune in vanzari, dar face din site-ul tau un subiect de conversatie, iti aduce recunoastere si autoritate si asta iti va aduce vanzari. Social Media este o buna modalitate de link-building. Cand o pagina este promovata pe mai multe retele sociale, oamenii vor pune link-uri spre ea. Toate aceste link-uri te pot ajuta sa urci in paginile de rezultate ale motoarelor de cautare si imbunatatesc autoritatea site-ului tau.

Dupa cum am mentionat la inceputul acestui post, nu toate companiile vor folosi social media in acelasi fel, dar toate companiile pot profita de avantajele oferite de aceasta intr-un fel sau altul. Cateva lucruri cu care poti sa incepi sa-ti consolidezi prezenta online:

  • Daca site-ul tau nu are un blog, trebuie sa iti faci unul. Blogurile sunt locul in care generezi continutul care va fi promovat in media sociale si este un mod de a interactiona cu clientii tai.
  • Foloseste Twitter si Facebook in avantajul afacerii tale. Pune linkuri spre afacerea ta in paginile de profil.
  • Nu te limita la Facebook si Twitter. Exploreaza toate site-urile de socializare si social bookmarking pentru a aduce link-uri spre site-ul tau si pentru a-ti spori vizibilitatea.

Intodeanuna se pot face mai multe, dar aceste patru puncte sunt un loc bun de pornire. Daca vrei sa-ti creezi o prezenta durabila si respectata in online trebuie sa contactezi specialistii nostri in Social Media Marketing, pentru ca noi suntem cei care te pot ajuta sa-ti atingi target-ul si sa obtii beneficii reale pentru afacerea ta. Intra pe LigaWeb.ro!