Posts Tagged ‘web design’

29/11 2011

10 lucruri pe care ar trebui sa le stii despre CSSScris de admin

Sa trecem direct la subiect, timpul nu asteapta pe nimeni.

1.Organizare

La fel ca in orice altceva, merita sa fii organizat(a). In loc sa arunci cu id-uri si clase aiurea cum iti vin in minte incearca sa folosesti o structura coerenta. Ea te va ajuta sa fii constient(a) de modelul „in cascada” a foii de stil si sa profiti de „style inheritance” sau stilul de mostenire a acesteia.

Declara elementele cele mai generice la inceput, urmate de cele mai putin generice. Acest lucru permite foii de stil sa mosteneasca atributele corect si pe viitor va fi mult mai usor si rapid de modificat un anumit stil.

Foloseste o structura care ti se potriveste tinand cont de modificari viitoare ce pot aparea si de alti programatori ce vor lucra cu foaia de stil:

  • Resetari globale si suprascrieri
  • Legaturi si font-uri
  • Layout-ul principal
  • Layout-uri secundare
  • Elemente de formular
  • Diverse

 2.Intotdeauna incepe cu o resetare globala

Fiecare browser are implicit, un stil considerabil diferit pentru majoritatea elementelor HTML, adica un stil pe care il aplica elementelor HTML automat (vorbim de valori diferite pentru atribute de tipul: padding, margin, border, font-family, text-decoration, font-weight, outline, etc). Este total aiurea stiu, dar solutia este urmatoarea – incepi stylesheet-ul cu o resetare globala pentru toate elementele HTML, ca in exemplul de mai jos:

html, body, a, div, table, tr, td, th, applet, object, iframe, h1, h2, h3, h4, h5, h6, p, blockquote, pre, abbr, acronym, address, big, cite, code, del, dfn, em, font, img, ins, kbd, q, s, samp, small, strike, strong, sub, sup, tt, var, b, u, i, center, dl, dt, dd, ol, ul, li, fieldset, form, label, legend, caption, tbody, tfoot, thead

  {

margin:0;

padding:0;

border:0;

text-decoration:none;

vertical-align:baseline;

font-weight:normal;

-webkit-font-smoothing: antialiased;

line-height:normal; outline:0 none

}

body:{ line-height:1}

E doar un exemplu, nu este complet si nu include elemente de HTML5, dar este un inceput. Daca descoperi un element nou ce are nevoie de reset doar il adaugi in lista.

 3.Foloseste nume utile

Unul dintre avantajele principale in CSS este abilitatea de a separa stilurile de continut. Poti sa faci redesign complet la un site doar modificand CSS-ul, fara sa te atingi de HTML. Asa ca nu iti bate joc de CSS folosind nume sau denumiri care te limiteaza. Foloseste conventii de nume mai versatile si pastreaza o consistenta. Nu folosi stiluri specifice. O clasa in genul .link-blue este foarte probabil sa iti incurce foaia de stil pe viitor cand clientul va cere sa schimbi acele link-uri pe culoarea oranj.

Numeste elementele in baza a ceea ce sunt, nu dupa cum arata. De exemplu, .comment-blue este mai putin versatil decat .comment-beta, si .post-bigfont limiteaza mai mult decat .post-title. De asemenea foloseste cratime „-” in loc de underscore „_”, browser-ele mai vechi nu se inteleg prea bine cu underscore in CSS sau nu le suporta deloc. Pentru o compatibilitate mai buna fa-ti un obicei din a folosi cratime in loc de underscore. Foloseste #col-alpha in loc de #col_alpha. Punctul si virgula dintre atributele unei declaratii sunt necesare pentru a separa atributele, insa sunt optionale cand ai doar un singur atribut, Ex: .font-jmecker {font-size:20px}. Din experienta mea si a altor programatori CSS pot sa spun ca punctul si virgula este optional si pentru ultimul atribut din mai multe ale unei declaratii, insa nu am testat acest lucru pe toate versiunile de browser-e disponibile pe toate platformele existente, pot sa confirm doar pe cele mai populare browser-e incepand de acum 4-5 ani pana in prezent (Firefox, Opera, Internet Explorer, Chrome si Safari).

 4.Nu te repeta

Re-foloseste declaratii sau atribute de fiecare data cand ai posibilitatea, grupand elementele in loc sa declari stilurile din nou pentru fiecare. De exemplu, daca h1 si h2 au aceeasi culoare sau marime de font grupeaza-le folosind virgula pentru a le separa.

exemplul urmator:

h1, h2 {

margin: 4px

font-size:16px;

color:red;

}

mult mai eficient decat:

h1 {

margin: 4px

font-size:16px;

color:red;

}

h2 {

margin: 4px

font-size:16px;

color:red;

}

Gandeste-te mereu la posibilitatea de a grupa elementele si de a folosi prescurtari pentru declaratii.

poti face asta:

h1 {

margin-top:5px;

margin-right:0px;

margin-bottom:10em;

margin-left:0px;

}

cu doar:

h1 {margin:5px 0 10em 0}

sau:

h1 {

margin-top:20px;

margin-right:0px;

margin-bottom:20px;

margin-left:0px;

}

cu doar:

h1 {margin:20px 0}

Cand o valoare este 0 pentru orice atribut nu mai este nevoie sa specifici unitatea de masura. Este foarte important sa intelegi ordinea in care aceste prescurtari se interpreteaza in CSS. Sus, Dreapta, Jos, Stanga – Un sens ceasornic care incepe cu ora 12. De asemenea daca atributele Sus si Jos sau Stanga si Dreapta sunt la fel nu e nevoie sa folosesti decat 2, ca in exemplul 2 de mai sus.

Alt exemplu:

poti face asta:

#header {

background-image: url(img/header.jpg);

background-repeat: no-repeat;

background position: top center

}

cu doar:

#header { background:url (img/header.jpg) no-repeat top center}

 5.Esti pe calea cea buna?

Putini programatori se folosesc cu adevarat de puterea ce le-a fost incredintata de catre CSS cand vine vorba de modul de referire la elementele HTML. Modul prin care declari un stil pentru un anumit element poate fi realizat fara a specifica o clasa sau un id pe acel element. Daca ai un div cu id-ul #menu si vrei sa schimbi atributele tuturor legaturilor din acel div (sa zicem ca vreau sa setez o margine de 10 pixeli la stanga pe fiecare legatura) poti folosi urmatoarea declaratie:

#menu a {margin-left:10px}

Chiar daca legatura se afla intr-un ul (unordered list) sau orice alt element, declaratia facuta se refera la absolut toate legaturile din acel div. Aceasta metoda ne scuteste de ceva cod HTML si CSS, dar nu poate fi folosita atunci cand ai nevoie de stiluri diferite pentru anumite elemente de acelasi tip.

 6.Scrie pentru Gecko, apoi ajusteaza pentru Webkit, IE si Presto

Nu sunt persoane, sunt layout engines (ceea ce folosesc browser-ele ca sa afiseze paginile).

Scuteste-te de multa bataie de cap, scrie CSS-ul mai intai pentru browser-ele care folosesc Gecko (Firefox, Mozilla, Netscape, Flock, Camino). Daca CSS-ul tau functioneaza corect pentru Gecko este mult mai probabil sa nu aibe probleme pentru Webkit (Safari, Chrome), Internet Explorer si Presto (Opera).

 7.Nu folosi hacks

Un programator CSS bun stie ca nu are nevoie de hacks decat in cazuri foarte rare. In majoritatea cazurilor este suficient sa creezi o foaie de stil separata pentru browser-ul care iti face probleme, nu este nevoie de JavaScript sau alte tehnologii pentru a repara 99% din incompatibilitati.

Motorul Triton (Internet Explorer) are o functie interesanta care iti permite sa folosesti HTML special pentru o anumita versiune de IE, astfel poti incarca o foaie de stil facuta pentru aceste browsere.

Este nevoie doar de unul sau mai multe din urmatoarele comment-uri conditionale in <header></header>

 

<!–[if IE]>

Target all versions of IE

<![endif]–>

 

<!–[if lte IE 7]>

Target all versions of IE that are less than or equal to “7″

<![endif]–>

 

<!–[if IE 6]>

Target IE 6

<![endif]–>

Iata si un exemplu mai practic:

<!–[if IE 6]>

<p>You are using Internet Explorer 6.</p>

<![endif]–>

<!–[if !IE]><!–>

<p>You are not using Internet Explorer.</p>

<!–<![endif]–>

 8.Validare

Foloseste validatorul CSS gratuit al W3C. Daca te-ai blocat si layout-ul tau nu face ce vrei sa faca, validatorul CSS te va ajuta sa descoperi erorile. De cele mai multe ori ai uitat sa pui un punct si virgula undeva sau ai un conflict de id-uri.

 9.Ceva special si curat

Separa CSS-ul special pentru un anumit browser in alta foaie de stil si include-o in functie de nevoie prin JavaScript, cod pe parte de server sau comentarii conditionale. Foloseste aceasta metoda pentru a evita hack-uri de CSS murdare in foile de stil principale. Acest lucru iti va mentine baza CSS-ului tau curata si usor de administrat.

10.Testing, testing…

Testeaza-ti codul in browser-ele necesare, este foarte posibil sa existe diferente intre interpretarile browser-elor, astfel anumite elemente nu vor fi afisate la fel. Aici cauzele sunt diverse, din nefericire nu pot decat sa te sfatuiesc sa apelezi la prietenul nostru Google.


Daca descoperi ca lipseste ceva din lista contribuie si tu, lasa un comentariu.

22/11 2011

PHP Web DeveloperScris de admin

We are hiring- Web Developer PHP

Persoana care ocupa postul de Web Developer este responsabila cu realizarea unui site web folosind limbajul de programare PHP, pe baza unui design si a cerintelor clientului. De asemenea, postul de Web Developer presupune mentenanta si updatarea site-urilor deja existente. Un avantaj il constituie cunostintele de programare folosind Framework-ul CodeIgniter sau un alt framework similar, bazat pe modelul MVC.

Responsabilitati

Dezvoltarea codului necesar implementarii site-ului, fie de la 0, fie folosind librarii open-source;

Incarcarea site-ului pe serverul clientului;

Testarea site-ului si repararea eventualelor probleme detectate;

Determinarea functionalitatilor necesare site-ului, pe baza cerintelor clientului.

 

Competente necesare

Cunostiintele de programare Web folosind framework-ul CodeIgniter sau un alt framework similar bazat pe modelul MVC constituie un avantaj;

Cunostiinte de standarde si protocoale Web;

Cunostiinte de baze de date relationale si limbaj SQL;

Cunostiinte de Javascript, in special framework-urile jQuery sau YUI;

Reprezinta un plus cunoasterea tehnologiilor XML si AJAX;

Cunostinte solide de CSS3;

Creativitate, capacitate de sinteza si analiza;

Abilitatea de a se adapta la tehnologiile folosite si de a gasi solutii cat mai bune pentru a obtine rezultatul dorit;

Atentie la detalii;

Capacitatea de a lucra in echipa si de a se integra si adapta cu usurinta oricarei situatii.

16/11 2011

25 de elemente cheie pentru un site web remarcabilScris de admin

Internetul a schimbat din temelie modul in care oamenii invata, afla despre tine, cumpara si consuma. Un site web corporate este componenta centrala pentru atingerea potentialilor clienti, educarea lor si convingerea lor sa cumpere ce ai de oferit. Aproape toate afacerile din toate industriile, fie Business to business, Business to Consumer, non-profit, locala sau globala, are nevoie de o prezenta online pentru a putea atinge cat mai multi consumatori in era internetului. Pana la urma, site-ul unei companii este vitrina ei virtuala.

Dar doar un site web nu asigura rezultate foarte bune, ci abilitatea de a transforma acest site intr-o masinarie de marketing. Trebuie sa iei in considerare integrarea SEO, SEM, social media, content de calitate, blogging si multe altele in site-ul tau. Demult apuse sunt zilele in care tot ceea de ce aveai nevoie era un URL, grafica Flash atragatoare si sclipitoare si o campanie de publictate foarte scumpa pentru a mari temporar traficul.

De aceea este crucial sa ai un site web care contine elementele cheie pentru a atrage cat mai mult trafic, lead-uri si vanzari.

Care sunt aceste elemente cheie?

  1. Aduna cat mai multe linkuri de calitate spre site-ul tau.
  2. Optimizeaza paginile site-ului tau pentru motoarele de cautare.
  3. Optimizeaza tag-urile titlu si meta keywords  & description.
  4. Uploadeaza un sitemap XML
  5. Foloseste redirect-uri 301 cand paginile isi schimba locatia.
  6. Apeleaza la o companie specializata pentru un design profesionist, care sa inspire incredere.
  7. Mentine-te pe aceeasi nota prin intermediiul culorilor, imaginilor, fonturilor, meniurilor si a layout-ului.
  8. Foloseste imagini relevante!
  9. Fii mai bine util, nu atragator si sclipitor.
  10. Asigura-te ca site-ul tau este usor de navigat.
  11. Asigura-te ca este accesibil si intuitiv.
  12. Raspunde la intrebarile cine, ce si de ce *(si unde, daca este nevoie)- cine ce cauta si unde vrea sa gaseasca acel ceva- la tine!
  13. Nu trebuie doar sa vinzi, ci sa si educi.
  14. Textele trebuie sa fie clare, nu istete si cu jocuri de cuvinte.
  15. Livreaza calitate.
  16. Scrie cat de des poti pe blog, nu numai despre tine.
  17. Evita bolboroseala specifica companiilor.
  18. Asigura-te ca ai un continut social si usor de dat mai departe.
  19. Foloseste forme multiple de continut- text, imagini, video, etc.
  20. Nu ascunde succesul pe care il ai la public.
  21. Atrage clienti si lead-uri prin oferte speciale de nerefuzat.
  22. Nu uita si de generarea potentialilor clienti.
  23. Foloseste butoane si metode call to action care ies din tipare.
  24. Foloseste landing pages- Multe landing pages!
  25. Cere clientilor tai informatia potrivita la momentul potrivit.

Aplica aceste elemente cheie si in curand vei avea un site foarte bun care va genera trafic, lead-uri si mai ales vanzari.

16/06 2011

Liga Web merge la Women on Web 2011Scris de admin

Maine este a doua editie a conferintei femeilor din online-ul romanesc, Women on Web 2011. Women on Web este organizata de Evensys si promoveaza femeile din online si proiectele pe care le dezvolta. Printre speakerii de la aceasta editie se numara Cristina Bazavan, Sanda Nicola, Cori, Gramescu, Costin Cocioaba si alti specialisti ai online-ului romanesc. Conferinta surprinde oportunitatile si tendintele pe care Internetul le ofera astazi. Se va rezuma la o jumatate de zi de prezentari care au menirea sa inspire, sa activeze si sa ofere multiple posibilitati de networking si colaborare.

De la Liga Web merge PR & Marketing Managerul si specialistul nostru SEO, Diana. Maine va vom oferi mai multe detalii despre eveniment. Urmariti paginile noastre de Facebook si Twitter pentru informatii live de la Women on Web 2011.

27/04 2011

Top 9 extensii Firefox pentru web designeriScris de admin

Exista o multitudine de add-on-uri (extensii) la dispozitia unui web designer care pot extinde functionalitatea browserelor. Tipurile de add-on-uri pe care le puteti gasi sunt de o utilitate larga, de la unelte de productivitate care monitorizeaza timpul pe care il petreceti online pana la unelte de social media care va ofera modalitati in browser foarte convenabile pentru a utiliza serviciile populare ale Facebook sau Twitter.

Browserul Firefox este o alegere populara in randul designerilor web si sunt o multitudine de add-on-uri care pot face munca de zi cu zi a unui web designer mai usoara. Va prezint aici o lista de 10 add-on-uri recomandate pentru designerii web. Spuneti-ne ce alte add-on-uri folositi in sectiunea de comentarii.

1. Web Developer

Extensia Firefox Web Developer contine un pachet urias de unelte de web design cu multiple functionalitati care ii ajuta pe web designeri sa isi faca treaba mai eficient. Se afiseaza ca un toolbar in partea de sus a browserului, oferind variate meniuri precum CSS, Resize si Cookies. Fie ca ai nevoie sa inspectezi CSS-ul unei pagini, sa afli informatii despre o pagina web ( alt tag-urile imaginilor, de exemplu), sa validezi rapid un design pentru standardele W3C sau sa masori elemente din design, Web Developer va avea o unealta convenabila pentru tine, care te va ajuta sa faci toate aceste lucruri.

2. Firebug

Firebug este o extensie atat de populara pentru web/dezvoltare web front-end incat exista extensii pentru ea ( vezi nr 5). Daca ar fi sa intrebi un web designer sau programator fara ce extensie de Firefox nu ar putea trai, sansele sunt ca raspunsul va fi Firebug.

Firebug este o extensie  open source care ofera web designerilor unelte puternice pentru inspectarea si debugging-ul unui design web. Te poate ajuta sa-ti dai seama ce stiluri CSS afecteaza anumite elemente (in cazul in care ai dificultati cu o regula de stil care se comporta inadecvat), sa inspectezi modelul obiectului document (DOM) ca te familiarizezi cu structura paginii web, sa determini atribute precum culoarea, latimea, inaltimea elementelor HTML si multe alte functionalitati.

3. Measurelt

Aceasta extensie Firefox are un singur scop: iti da o rigla (linie) pe care o poti folosi in orice pagina web pentru a masura elemente. Web design-ul se bazeaza pe adecvarea dimensiunilor elementelor dintr-un site, aceasta extensie este o unealta valoroasa pentru colectia de add-on-uri a unui web designer.

4. ColorZilla

Lucrul cu care web designerii lucreaza cel mai frecvent este culoarea. Aceasta extensie include un color picker (asemanator cu cel din PhotoShop) si o unealta eye dropper ca sa poti identifica cu usurinta culorile folosite pe orice pagina web. O extensie similara de Firefox care merita sa fie vazuta este si Rainbow Color Tools.

5. CSS Usage

CSS Usage este o extensie pentru Firebug ( deci trebuie sa ai instalat Firebug )care iti arata reguli CSS neutilizate. Functioneaza in felul urmator: identifica stilurile CSS pe care le utilizezi si cele pe care nu le utilizezi, aratandu-ti ce elemente sunt de prisos si pot fi sterse, pentru a mentine codul CSS curat si de dimensiuni mici.

6. HTML Validator

Aceasta extensie misto si micuta te ajuta sa te asiguri ca scrii cod HTML bine formatat. Verifica daca markup-ul tau este in conformitate cu standardele si daca gaseste ceva ce nu este suficient de bun extensia iti spune unde si de ce trebuie sa modifici ca sa ai un cod updatat.

7. IE Tab 2

Web designerii sunt intodeauna ingrijorati de compatibilitatea  cross-browser a design-urilor lor. . IE Tab 2 este o extensie Firefox care iti permite sa vezi orice pagina web in Internet Explorer fara a parasi Firefox. Tot ce trebuie sa faci este sa dai click dreapta pe o pagina si sa alegi  “View Page in IE Tab” in meniul contextual.

8. ScreenGrab

Sa realizeze capturi de ecran in browser este un task foarte comun pentru web designeri. ScreenGrab este o unealta simpla pentru a realiza capturi full-page sau partiale de ecran. Poti copia captura de ecran in clipboard sau o poti salva pe hard sub forma unui fisier imagine.

9. SEO Doctor

Optimizarea pentru motoarele de cautare ar trebui sa inceapa in faza de design, cand HTML-ul site-ului este inca maleabil si usor de schimbat/ modificat. SEO Doctor este o unealta convenabila pentru a verifica statusul SEo al oricarei pagini.

SEO Doctor iti da un scor intre 0 si 100% si accentueaza zone ale paginii web care inca mai pot fi optimizate pentru motoarele de cautare. O functionalitate marfa este aceea ca poti exporta datele pentru analize si rapoarte ulterioare.

Ce alte extensii folositi? Spuneti-ne in comentarii.

 

11/02 2011

De ce ai nevoie de un site web?Scris de admin

In ziua de azi un site este la fel de important ca si numele companiei tale, numarul tau de telefon sau vitrina magazinului tau. Orice afacere are nevoie de un website (de la un restaurant la o firma imobiliara multinationala pana la o spalatorie auto). Dar se presupune ca doar un numar aproximativ de 30 % dintre companiile mici si mijlocii detin in momentul de fata un site (cifra scazand pentru domeniile mai putin tehnologizate).

Iti oferim cateva motive pentru care ai nevoie de un site web:

1. Pentru a deschide un magazin online

Multe companii mici si mijlocii au sesizat ca indiferent de faptul ca nu-si pot permite chiria pe Magheru sau intr-un mall, pot exista in cyberspatiu si isi pot astfel vinde produsele si serviciile. Internetul a schimbat felul in care oamenii cumpara. Nu mai este nevoie sa ne urcam in masina si sa conducem pana la magazine. Un magazin online iti ofera posibilitatea de a descrie bunurile tale si le da clientilor tai un loc sigur unde sa te gaseasca pe tine si de unde sa-ti poata achizitiona produsele.

2. Publicitate mai ieftina

Nu ai nevoie de foarte multi bani pentru a crea o prezenta online de impact. Un website basic de prezentare poate costa in jur de 200 de euro si constituie o investitie foarte buna. In comparatie cu alte forme de publicitate, site-urile web ofera un raport foarte bun intre banii investiti si amortizarea lor.

3. Serviciu Clienti

Un site web este esential pentru credibilitatea afacerii tale si pentru a oferi suport clientilor tai astfel incat acestia sa poata gasi cu usurinta raspunsuri la intrebarile pe care le pot avea legat de ceea ce le oferi. Cum ar fi locatia birourilor tale, ce produse si servicii oferi spre vanzare si cum sa te contacteze. Acest serviciu de auto-informare pe care il oferi clientilor prin intermediul unui website te poate ajuta pe tine, om de afaceri, sa economisesti timp si sa te concentrezi la bunul mers al companiei tale.

4. Ramai deschis 24/7

Sunt putine companii cu program non-stop, dar o prezenta online poate da impresia ca usile tale sunt deschise 24/7. Prin formularele de contact, clientii sau potentialii tai parteneri pot lua legatura cu tine atunci cand le este lor comod. Potentialii client pot afla informatii despre ce vinzi si cum vinzi la orice ora, in week-end, la miezul noptii sau chiar din locatii de pe alt fus orar.

5. Gandeste global

Daca business-ul tau are o adresa web la care poate fi gasit, ti se ofera posibilitatea de a efectua tranzactii si afaceri oriunde in lume. Permite potentialilor clienti din Kuala Lumpur, sa zicem, sa stie ce produse vinzi tu in Bucuresti, Romania. Pentru a-ti extinde afacerea la nivel global este bine sa oferi pagini in mai multe limbi, mai ales in limbile tarilor pe care le targetezi pentru extindere (desi acest lucru implica o crestere a costurilor, iti va mari si profitul).

6. Lanseaza promotii cu usurinta

Pe web, este mult mai usor sa schimbi produsele sau serviciile pe care le oferi, sa modifici preturile, decat ar fi daca ai apela la un catalog de produse traditional, in print. De asemenea, poti lansa promotii noi si atragatoare doar cu cateva click-uri. Este bine sa adaugi continut proaspat si stimulent ca sa determini clientii sa se intoarca pe site-ul tau, pentru ca daca website-ul ramane static, potentialii clienti nu mai au nici un motiv sa se intoarca. Update-urile saptamanale cu promotii disponibile exclusiv online sunt o modalitate foarte buna de a determina clientii sa intre pe site-ul tau si sa verifice daca ai oferte sau produse noi. Pentru o companie mica, o pagina de stiri updatata cu regularitate este foarte buna pentru a determina vizitatorii sa revina pe pagina ta.

31/05 2010

De ce nu folosim metode neetice de SEOScris de admin

Liga Web Design foloseste doar metode etice de optimizare pentru motoarele de cautare. Folosim doar metode cu rezultate care apar dupa o anumita perioada si tehnici care respecta toate regulile motoarelor de cautare.

Dintre tehnicile pe care motoarele de cautare le considera SPAM (pe care noi nu le folosim) sunt:

  • generarea automata de pagini “doorway”
  • redirect-uri false
  • folosirea de keyword fara relevanta
  • texte sau linkuri ascunse
  • content duplicat pe mai multe pagini

Poate pe moment rezultatele unei  optimizari folosind metode neetice sunt foarte bune, dar in momentul cand motoarele de cautare sesizeaza SPAM-ul site-ul va fi penalizat si foarte greu va reveni pe pozitiile anterioare.

Penalizarea  “-950? de la Google este foarte cunoscuta pentru webmasteri: site-ul este penalizat cu 950 de locuri, traficul scade ametitor si de multe ori aceasta penalizare este ridicata dupa 6-9 luni si dupa ce site-ul va respecta regulile de optimizare ale motoarelor de cautare. In unele cazuri solutia mai simpla este de a schimba domeniul.

Daca site-ul dumnevoastra are o astfel de penalizare sau a fost optimizat , contactati-ne si vom gasi solutia corecta pentru a readuce vizitatorii .

Nu incercati sa pacaliti sistemul , respectati regulile si rezultatele vor veni de la sine.

31/05 2010

OPTIMIZARE ON-PAGE SI OPTIMIZARE OFF-PAGEScris de admin

Optimizarea pentru motoarele de cautare poate fi impartita in doua categorii:

  • optimizarea on-page (de obicei este realizata in cadrul procesului de web design pe baza unor analize ale concurentei, ale cuvintelor cheie , a traficului , ala continutului si al modului in care este conceput si programat  website-ul )
  • optimizare off-page ( este realizata dupa lansarea site-ului  si include realizarea unui sistem de backlink-uri pentru cresterea page-rank-ului si pentru plasarea de cuvinte cheie in linkuri externe )
31/05 2010

Firme web designScris de admin

Oferte firme web design

Nu va lasati pacaliti de prima oferta pe care o aveti atunci cand va trebui sa alegeti o firma de web design care sa se ocupe de site-ul  dumnevoastra.

Faceti un studiu comparativ al firmelor de web design existente pe piata si cu rezultate notabile si cereti oferte.

Oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere al sumei nu este automat cea mai buna. Nu sugeram ca ar trebui sa alegeti o oferta mai scumpa, doar faceti comparatia intre serviciile oferite si pretul respectiv si gasiti ofertele cu un raport cat mai bun.

Stabiliti intalniri cu acestia si luati decizia finala, chiar si o discutie telefonica va poate fi de mare ajutor in alegerea unei firme.

Portofoliul firmelor de web design

Verificati portofoliul firmelor avand in vedere:

  • numarul si dimensiunea website-urilor create (minim 50 de proiecte)  - pot fi proiecte de o mai mare amploare , a caror dezvoltare dureaza si cateva luni , luati in considerare si acest lucru
  • numarul si calitatea clientilor – verificati referintele clientilor sau sunati unul dintre clienti si cereti o referinta despre firma de web design
  • numarul proiectelor pentru acelasi client dovedeste o relatie foarte buna de lunga durata intre client si firma de web design
  • calitatea site-urilor – trebuie sa aveti in vedere ca anumite site-uri sunt facute cu un buget redus
  • verificati traficul site-urilor si vedeti proportia vizitatorilor proveniti din motoarele de cautare

Colaborarea pe termen mediu si lung

Castigati un partener pe termen lung, in acelasi timp cu afacerea dumnevoastra va creste si site-ul firmei sau veti avea nevoie de alte servicii de web design.

Nu veti fi nevoit sa cautati de fiecare data o alta firma cu care sa lucrati. Veti avea o echipa ale carei competente le stiti si la care puteti apela cu incredere.

Noi dezvoltam relatii pe termen lung cu clientii nostri si putem sa ne laudam cu faptul ca suntem recomandati prietenilor, clientilor sau partenerilor celor cu care lucram.

Lucrurile simple sunt foarte importante pentru noi: respectul fata de client, efortul de a prezenta lucrurile pe intelesul acestuia, implicarea totala in proiect, idei si consultanta gratis.

Servicii complete de web design de la aceasi firma

Firma trebuie sa ofere servicii complete, de la alegerea numelui de domeniu, design, content si programare web pana la optimizare web, campanii publicitare si mentenanta.

Astfel veti fi nevoit sa alergati dupa alte firme, iar in momentul in care veti avea o problema va veti lovi de vechea poveste cu aruncatul pisicii in curtea celuilalt.

Liga Web design va poate oferi toata gama de servicii, avand oameni specializati pentru fiecare din fazele dezvoltarii unui proiect web.