Posts Tagged ‘platforme microblogging’

19/03 2012

Cele 10 porunci pentru o interactiune sociala online eficaceScris de admin

Iata un plan in zece etape care sa va ajute sa interactionati eficient cu publicul din mediul online. Aceste sfaturi practice vor contribui la transformarea dumneavoastra intr-un bun membru al comunitatilor de social networking din care faceti parte.

1. Arageti clientii in mod natural, nu-i fortati sa va observe

Una dintre primele lectii pe care le veti invata foarte repede in momentul implicarii in fenomenul social media este ca formele traditionale de marketing nu au aceeasi eficienta in online. Asadar, nu incercati sa scoateti la inaintare produsele si serviciile pe care le oferiti; uneltele noi impun conceperea si respectarea unor reguli noi.

De exemplu, nu le trimiteti noilor fani de pe Twitter mesaje de genul “Va multumim ca ne urmariti activitatea. Vizitati gratuit site-ul nostru web… (mesaje promotionale)”.

2. Castigati-va dreptul de a va face auziti

Implicarea in social media inseamna conversatie si participare. Nivelul dumneavoastra in calitate de participant este judecat in functie de valorile pe care le furnizati comunitatii, ca intreg. Slavirea celorlalti participanti va va aduce foarte putina atentie; in schimb, impartasirea libera a ideilor va va ajuta sa deveniti un membru respectat.

3. Continutul este cel mai important

Nimic nu poate concura cu un continut bine scris si plin de informatii folositoare, indiferent de formele pe care le ia: postari pe blog, mini-postari pe Twitter, actualizari de status, videoclipuri, imagini, tutoriale etc. Beneficiile unui astfel de continut sunt urmatoarele:

  • imbunatatirea plasarii in motoarele de cautare – Google adora continutul updatat frecvent;
  • conducere puternica – un continut de calitate va confera alura unui expert in deplina masura sa ofere sfaturi;
  • implicarea mai eficienta a clientilor – continutul construit in functie de nevoile publicului ii va face sa revina;
  • transformarea in active share-uibile – dorinta de a distribui continutul a generat aparitia unor layere de social media prin intermediul carora fanii sa poata share-ui informatia (cum ar fi Facebook like, Tweet this etc)

4. Autenticitatea si transparenta sunt pietrele de temelie ale social networking-ului

Chiar daca pare un cliseu, exact acestea sunt fundamentele paradigmei de marketing realizat prin intermediul new media. Fiti reali (umani). Fiti deschisi. Fiti sinceri. Recunoasteti-va greselile, atunci cand este cazul.

5. Nu trebuie sa fiti prezent pe toate retelele de socializare

Este imposibil sa mentineti o prezenta activa pe toate retelele de socializare, si nu este nevoie sa faceti acest lucru. Este important sa fiti prezenti acolo unde sunt prezente publicurile dumneavoastra.

6. Daruiti, si veti fi rasplatiti

Adoptati o atitudine de disponibilitate pentru ajutorare, in activitatile dumneavoastra sociale; aceasta va va asigura construirea unui nume credibil in cercurile de social media unde sunteti prezent.

“Pierdeti controlul marketing-ului”; dati idei si informatii in mod gratuit, fara a cere vreo recompensa. Aceasta disponibilitate de a sugera secretele dumneavoastra de marketing va va aduce beneficii pe termen lung.

7. Este vorba doar despre un canal

Regulile de marketing inca se aplica, intr-un fel sau altul. Social media este inca un canal construit pentru a va oferi spatiu pentru mesajele pe care vreti sa le transmiteti publicului. Nu ar trebui privit ca un substitut pentru celelalte mijloace de promovare, ci ca o completare.

8. Social media este o stare de spirit

Trebuie sa incorporati principiile de social media in gandirea dumneavoastra. Nu este suficient sa va schimbati uneltele (tacticile), ci este necesar sa va modificati si gandirea (strategiile). Nu are nici un efect sa invatati cum sa faceti ceva si, in acelasi timp, sa nu intelegeti de ce faceti acel lucru.

9. Fiti dumneavoastra insiva

Recomandam folosirea unei fotografii personale ca avatar, si a numelui real. Asta nu inseamna ca nu ar trebui sa aveti o identitate legata de brand-ul dumneavoastra. Argumentul este simplu: oamenii prefera sa interactioneze cu alti oameni, nu cu imaginea unui brand.

A fi dumneavoastra insiva inseamna, de asemenea, sa nu pretindeti ca sunteti altceva decat ceea ce sunteti. Amintiti-va cel de-al patrulea sfat, si tineti cont de autenticitate si transparenta.

10. Experimentati

Chiar daca are la baza un set de reguli nescrise, social media nu dispune si de coduri practice sau filosofice. Este inca loc pentru experimente; de fapt, aceasta este singura modalitate prin care fenomenul va lua amploare.

31/05 2010

Ce insemana web design?Scris de admin

Conform wikipedia web design este procesul de creare a unei prezentari de continut (de obicei hypertext sau hypermedia, adica text, video, imagini etc. pentru internet) care poate fi accesata prin intermediul unui browser  sau al unui software web (RSS reader, platforme microblogging).

In sensul restrans se refera la crearea unei pagini web sau  a unei aplicatii web.

Pentru web design Liga Web foloseste tehnologii si limbaje ca:

  • Limbaje de marcaje  (HTML, XHTML si XML)
  • Style sheet  (ca  CSS and XSL)
  • Scripturi pe partea de client  ( JavaScript)
  • Limbaje de scripting pentru partea de server (PHP)
  • Baze de date (MySQL,Sql server)
  • Multimedia (Flash)
  • Design (Adobe Photoshop)

Sunt multe aspecte de care trebuie tinut cont in web design, Internetul fiind intr-o continua dezvoltare, de baza fiind urmatoarele:

  • grafica – grafica site-ului trebuie sa fie originala, consistenta, relevanta si ar mai fi multe de spus, dar totul se poate reduce la a fi profesionala.
  • vizibilitatea (se refera la aparitia website-ului pe internet, in mare masura in cadrul motoarelor de cautare)
  • valoarea informationala a site-ului din punct de vedere a continutului (se refera la modul in care continutul este prezentat pe site astfel incat un vizitator sa gaseasca informatia pe care o cauta rapid si intr-o forma care sa-l convinga sa ramana pe site, sa cumpere sau sa av contacteze)
  • usurinta de a folosi site-ul (website-ul trebuie sa fie user friendly, cu o interfata si o navigare simpla si intuitiva)

Termenul de “web design” practic inglobeaza toate aceste aspecte, fara unul dintre ele cuvantul “nu are sens”.