A tine pasul cu ranking-urile de cautare pare sa fie mai greu in 2012 decat in oricare alt an. Ne referim, desigur, la Google si in particular la misiunea de a imbunatati calitatea cautarilor in cursul anului curent. Am vazut schimbari majore in fiecare zona a cautarilor, variand de la sanctiuni pentru continutul saracacios de catre mai multe actualizari Panda Google, la sanctiuni off-page de construire de link-uri detectate nenatural sau la mesajele trimise pentru webmasteri prin intermediul Webmaster Tools. (more…)
Archive for the ‘Promovare online’ Category
7 modalitati sa creezi o experienta memorabila pentru clienti, prin intermediul social mediaScris de admin
In ceea ce priveste interactiunea brandurilor cu clientii lor prin intermediul social media, avem atat vesti bune, cat si vesti proaste. Sa-ncepem cu cele mai putin bune: atunci cand un consumator se plange prin intermediul comunitatilor social media, poate sa terfeleasca destul de serios imaginea unui brand, caci vestile circula rapid in mediul online; partea buna este ca si laudele sau complimentele circula cu aceeasi viteza.
Daca va bazati pe faptul ca brandul dumneavoastra nu este prezent in acest mediu, va inselati amarnic; chiar daca nu sunteti activ, in mod garantat, sustinatorii si rivalii dumneavoastra sunt prezenti. Din aceasta cauza, este responsabilitatea fiecarui brand sa-si creeze o experienta in social media care sa-i transforme pe clientii nesatisfacuti in fani infocati. Pentru a va ajuta brandul in atingerea acestui scop, iata sapte modalitati prin care sa creati o experienta memorabila pentru consumatorii sai, prin intermediul social media. (more…)
12 unelte necesare pentru specialistul de marketing in continutScris de admin
Una dintre intrebarile adresate cel mai des oamenilor de marketing este urmatoarea: “Cred ca pot scrie continut de marketing, dar ce fel de continut da cel mai mare randament?” Raspunsul scurt la aceasta intrebare este ca exista cel putin 12 tipuri de continut care poate fi utilizat ca parte a oricarui plan de continut de marketing.
In acest caz, concentrarea este pe continutul care poate imbogati brandul pe care-l promovati, dincolo de website-ul sau ori de blog. Nu exista o singura tipologie care functioneaza la parametri optimi pentru toate companiile. De fapt, diversificarea si portofoliul de continut care poate fi promovat sunt cheia. Iata cele 12 modalitati pe care sa va focusati, si aflati cum pot fi folosite: (more…)
De ce trebuie sa tinem cont intr-o campanie de email marketingScris de admin
Campaniile de e-mail marketing pot fi metode foarte eficiente de marketing online, cu conditia sa… tinem cont de anumite conditii.
In prezent, e-mail marketing-ul a devenit o metoda utilizata deopotriva de companiile mici si medii, dar si de corporatiile foarte mari. Aceasta insa poate fi o “arma” cu doua taisuri, caci, pe de o parte, se pot castiga clienti, dar, pe de alta parte, se pot piede o alta categorie de clienti.
Atunci cand realizam o campanie de marketing prin newslettere trebuie sa tinem cont de tehnicile si strategiile de email marketing. De aceea, principala regula de email marketing este targetarea receptorilor. Un continut bun si un target relavant va putea garanta succesul viitoarea campanii.
Cateva dintre punctele importante in ceea ce priveste crearea si trimiterea de email-uri sunt legate de urmatoarele aspecte:
* Focusare:
Alegeti un subiect de email potrivit, care sa capteze si sa focuseze interesul utilizatorilor care primesc email-ul. De asemenea, subiectul acestui infoletter nu trebuie sa dezinformeze sau sa creeze confuzie.
* Butoane “call to action” (“chemare la actiune”):
Butoanele de actiune (ca de exemplu: “inscrie-te aici”, “like”, “click here”, “oferta”, ”contact”) sunt foarte utile pentru ca directioneaza utilizatorul pe o pagina dedicata. Este de preferat sa nu incarcati cu foarte multe butoane acest email, pentru a nu deruta utilizatorii.
* Design
Grafica email-ului trebuie sa dea senzatia de constanta, de tot unitar. In acelasi timp, trebuie sa fie atragatoare si sa iti creeze o anume stare. Daca nu sunteti siguri de designul unui email, puteti testa reactia colegilor sau prietenilor legata de viziunea voastra grafica. Astfel, veti putea imbunatati designul, inainte de a incepe propriu-zis trimiterea de infolettere.
* Statistica
Trebuie sa cunoasteti, la final, rezultatele campaniei de email marketing: care este rata de click-uri, care este rata de email-uri primite si/sau ignorate/sterse/nedeschise. Trebuie sa faceti de asemenea si cateva teste folosind mai multe grupuri de utilizatori.
Extragerea finala pentru promotia InPadure a Greenfield ResidencesScris de admin
Am realizat extragerea pentru concursul de Paste de pe site-ul InPadure.ro al Greenfield Residences la ora 12:00.
Pentru a asigura transparenta promotiei postam aici clipul video cu extragerea.
Felicitari castigatorilor!!!