Archive for the ‘web design’ Category

31/05 2010

Firme web designScris de admin

Oferte firme web design

Nu va lasati pacaliti de prima oferta pe care o aveti atunci cand va trebui sa alegeti o firma de web design care sa se ocupe de site-ul  dumnevoastra.

Faceti un studiu comparativ al firmelor de web design existente pe piata si cu rezultate notabile si cereti oferte.

Oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere al sumei nu este automat cea mai buna. Nu sugeram ca ar trebui sa alegeti o oferta mai scumpa, doar faceti comparatia intre serviciile oferite si pretul respectiv si gasiti ofertele cu un raport cat mai bun.

Stabiliti intalniri cu acestia si luati decizia finala, chiar si o discutie telefonica va poate fi de mare ajutor in alegerea unei firme.

Portofoliul firmelor de web design

Verificati portofoliul firmelor avand in vedere:

  • numarul si dimensiunea website-urilor create (minim 50 de proiecte)  - pot fi proiecte de o mai mare amploare , a caror dezvoltare dureaza si cateva luni , luati in considerare si acest lucru
  • numarul si calitatea clientilor – verificati referintele clientilor sau sunati unul dintre clienti si cereti o referinta despre firma de web design
  • numarul proiectelor pentru acelasi client dovedeste o relatie foarte buna de lunga durata intre client si firma de web design
  • calitatea site-urilor – trebuie sa aveti in vedere ca anumite site-uri sunt facute cu un buget redus
  • verificati traficul site-urilor si vedeti proportia vizitatorilor proveniti din motoarele de cautare

Colaborarea pe termen mediu si lung

Castigati un partener pe termen lung, in acelasi timp cu afacerea dumnevoastra va creste si site-ul firmei sau veti avea nevoie de alte servicii de web design.

Nu veti fi nevoit sa cautati de fiecare data o alta firma cu care sa lucrati. Veti avea o echipa ale carei competente le stiti si la care puteti apela cu incredere.

Noi dezvoltam relatii pe termen lung cu clientii nostri si putem sa ne laudam cu faptul ca suntem recomandati prietenilor, clientilor sau partenerilor celor cu care lucram.

Lucrurile simple sunt foarte importante pentru noi: respectul fata de client, efortul de a prezenta lucrurile pe intelesul acestuia, implicarea totala in proiect, idei si consultanta gratis.

Servicii complete de web design de la aceasi firma

Firma trebuie sa ofere servicii complete, de la alegerea numelui de domeniu, design, content si programare web pana la optimizare web, campanii publicitare si mentenanta.

Astfel veti fi nevoit sa alergati dupa alte firme, iar in momentul in care veti avea o problema va veti lovi de vechea poveste cu aruncatul pisicii in curtea celuilalt.

Liga Web design va poate oferi toata gama de servicii, avand oameni specializati pentru fiecare din fazele dezvoltarii unui proiect web.

31/05 2010

10 reguli pe care le respectam in web designScris de admin

1. Noi nu suntem de acord cu pagina “Intro”

O multime de web designeri simt nevoia sa creeze pagini stilate care pana la urma nu fac nimic. Pagina “Intro”-  dupa cum am scris si pe blog, reprezinta o bariera care opreste utilizatorii si ii pune in postura de a lua o decizia daca sa apese sau nu click pentru a ajunge la pagina principala ori sa paraseasca site-ul pentru totdeauna.

2. Tipografia este inca importanta

Textul este baza pentru orice site. Multi web designeri ignora acest aspect fiind prea concentrati asupra elementelor de design – cum ar fi schema de culori, imaginea de background sau animatiile Flash. Incercam sa alegem dimensiunile potrivite pentru ca titlul sa iasa in evidenta si textul sa fie citet. Evitam liniile de text prea lungi.

3.Cand vine vorba de publicitate alegem principiul “putin si bun”

Un singur banner de succes poate fi mult mai profitabil si mai valoros decat o multime de reclame. Un spatiu publicitar fix, este profitabil pe termen lung. Decat sa  ocupam spatiul cu o multime de reclame, mai bine il folosim pentru a adauga continut util.

4.Stim ca nu cititi tot

Noi nici atat, fiindca nu avem timp s-o facem. De aceea incercam mereu ca site-ul sa poata fi “scanat” cat mai usor. Am invatat unde sa asezam informatia importanta, si cum sa o scoatem in evidenta. Utilizatorul va analiza site-ul din 3 miscari, prima de la stanga la dreapta, a doua, la fel dar mai scurta iar a treia de sus in jos. Daca atentia nu i-a fost captata este foarte probabil ca utilizatorul sa paraseasca site-ul.

5. Mult spatiu liber, ca sa clarificam lucrurile

Fie ca este intre paragrafe, intre randuri, intre campurile unui formular, sau intre imagine si textul de sub ea, spatiul are rostul lui. Utilizarea eficienta a spatiului permite trecerea cu usurinta de la un element la altul.

6. Erorile nu plac nimanui

Stim cat de neplacute sunt – ne intalnim cu ele zi de zi pana iese totul asa cum vrem. Erorile ii determina pe utilizatori sa devina frustrati si sa paraseasca imediat site-ul. Testam pana ce totul e ok.

7. Nici frame-urile nu ne plac

Da, nici frame-urile nu ne plac. Nu suntem noi prea mofturosi dar frame-urile nu mai sunt la moda, au o multime de dezavantaje – navigare dificila, indexare dificila si de multe ori utilizatorul devine confuz in momentul incercarii de a le inchide. Pana la urma ce rost mai au, exista deja Ajax si alte cateva metode pentru Dynamic Content (pe scurt, Dynamic Content inseamna utilizarea eficienta a unei zone  din site prin schimbarea continutului acesteia fara a incarca pagina, totodata structurand informatia dupa scopul acesteia – tab-uri, slidere).

8. Navigarea este cheia succesului

Da, este cheia succesului fiindca continutul site-ului nu poate fi descoperit site-ul nu resuseste sa isi atinga scopul. Firmele de web design au tendinta de a creea meniuri sofisticate de la cele realizate in Flash la meniuri de tip multi-level drop-down. Oricare ar fi metoda aleasa, in general sunt alese diverse elemente grafice care distrag atentia in loc sa faca navigarea cat mai usoara.

9. Mereu la moda

Am auzit ca acum Carousel-ul e la moda, tipografia gigantica, layout-uri multi-column sau out-of-the-box, elementele grafice mari, tag-cloud-ul, scrisul de mana si icon-urile.

10. Ne luam treaba in serios

Sunt sigur ca citind acest articol te intrebi care era numele site-ului pe care l-ai vizitat si care incalca una din aceste reguli. Ei bine, daca am incalcat oricare din aceste reguli, atunci nu am facut-o decat la cererea clientului de a proceda in acel fel. Nu incercam sa ne scuzam astfel, dar evident nu putem face numai ca noi, fiindca clientul nostru este stapanul nostru si cerinta lui e cea mai importanta.